Oldalak

2015. március 31., kedd

Azt hiszem...

Drága, régi olvasóim! Fogalmam sincs, mit mondhatnék...röstellem, hogy csak úgy, egy szó nélkül töröltem a bejegyzéseket, amiket sajnos már nem tudok visszavonni pedig jó lenne, de hogy őszinte legyek, egyáltalán nem tudom, hogy mi lelt engem. Hirtelen felindulás volt, azt sem tudtam mit csinálok, egyszerűen teljes káosz.
A mai napig nem értem, miért tettem azt, amit tettem, de talán kellett ez a kis idő, nem is tudom mióta nem írtam ide, egy éve?, hogy fellendüljek és újult erővel álljak neki a blogolásnak.
Nem szeretnék monológot írni, nincs értelme, de annyit áruljatok el nekem, szeretnétek, ha írnám tovább EZT a blogot, hasonló történettel, de új designnal, új szereplőkkel és új ÍRÓVAL? Az új énemmel?
Azt hiszem készen állok arra, hogy egy új fejezetet nyissak az életemben, még pedig egy blog formájában.
Szóval, rajtatok múlik, hogy mit válaszoltok.
Kommentben írjátok meg a véleményeteket és ha tényleg úgy látjátok, fűzzétek hozzá, hogy szeretnétek-e egy új történetet.
Még egyszer nagyon sajnálok mindent!
Paige :)

7 megjegyzés:

  1. Szia!Én személy szerint imádtam ezt a blogot,komolyan! :) Bevallom csak néztem egy nagyot amikor eltűntek a bejegyzések,de egy idő után "belenyugodtam". :D Nagyon örülnék,ha folytatnád ezt a blogot,mert az alaptörténet nagyon jó volt,nem volt tucat. :) Remélem hamarosan várható lesz a "visszatérésed"! :) Hidd el megéri,mert biztos vagyok benne,hogy rajtam kívül még nagyon sokan szeretik/szerették!Abban biztos vagyok,hogyha fojtatódik ez az egész dolog én melletted leszek,mint hű olvasód! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!:) szerintem is folytasd mert nagyon jó volt a blogod!:)

    VálaszTörlés
  3. szia! nagyon örülök hogy visszatértél és remélem hogy folytatod a blogodat mert én nagyon szerettem:)

    VálaszTörlés
  4. En nem tudom hogy milyeneket irtal, de most epp egy jo kis Justinos blogot keresek es en szivesen olvasnam a tied.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lenne ha folytatnád!!!!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Mikor megláttam ezt a bejegyzést, hirtelen azt sem tudtam melyik blogról van szó, aztán megláttam a nevet, Paige Parker, és egyből eszembe jutott a történet, amit írtál. 
    Nem tudom, emlékszel-e még rám, de rendszeresen kommenteltem, akkoriban még Jazzmyn volt a nevem. Mindegy.

    Bevallom, ezalatt az 1-1,5 év alatt teljesen elfeledkeztem a blogról is, hiszen a részek törölve lettek - amiért szomorú voltam, egyik kedvenc JB-s blogom volt -, aztán szépen, lassan beletörődtem.

    DE nagyon örülnék, ha folytatnád ergo újrakezdenéd, biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan olvasnák! :)

    Nem tudom, hogy még most is biztos vagy-e a folytatásban, most június 16.-a van, ezt a bejegyzést pedig március 31.-én írtad, mindenesetre, én nagyon remélem, hogy hamarosan visszatérsz a blogger világba.

    Anna .x

    VálaszTörlés